Citroën valmistab ette strateegiat rahvusvahelistele suurturgudele laienemisel globaalse brändina. Eelkõige on plaanis parandada positsiooni Venemaal ja Ladina-Ameerikas. 28. juunil esitleti Hiinas DS-seeriat.

Bränd uuendab, laiendab ja moderniseerib ka oma baasmudelite valikut kahe uue autoga. C-segmendi tugevdamisel loodab Citroën saavutada läbimurde nii Vahemeremaades kui ka Hiinas ja Venemaal. See segment on ühtlasi ka maailma mastaabis autoturu suurim: 2011. aastal müüdi selles segmendis kolmandik sõiduautosid ehk enam kui 20 miljonit sõidukit.

Citroëni uued mudelid Citroën C-Elysée ja C4L, mis on C4 sedaanversioon, on mudelid, milliste müük Venemaal moodustab automüügist 43% ja Hiinas koguni 79%. Uute mudelite loomisel on Citroën arvestanud sihtturgude ootusi, kuid brändi ideoloogiale kohaselt on selles äratuntav prantslaslik disain ja stiil. Erilist tähelepanu on pööratud tehnoloogilistele uuendustele ja kvaliteedile.

 

C4L