• Uued täiustatud sportlikud välis- ja siselahendused Honda Civicu ja Civic Toureri mudelitele
• Uus Civic Sport, millel on visuaalselt ühiseid jooni tulevase Type R-iga
• Kogu mudelivalikus on kasutusele võetud uus meelelahutus- ja tehnoloogiasüsteem
• Kõikide mudelite puhul on standardina võetud kasutusele aktiivne linnapidurduse süsteem
• Oma klassi parim Civicu 477- ja Toureri 624-liitrine pagasiruum (kui tagaistmed on püstises asendis)

Saabuva Pariisi autonäituse Mondial de l'Automobile 2014 eel on Honda avaldanud mitmeid fotosid ja üksikasju 2015. aasta Civicu mudelisarja ja uue Civicu sportmudeli kohta.

Nii Civicu kui ka Civic Toureri esiosa on saanud uue disainilahenduse, mis annab mudelile sportlikuma ilme. Esiosa ilmestavad uued integreeritud päevasõidutuledega esituled ja hoolikalt viimistletud eesmine põrkeraud. Civicu luukpäraversioon on saanud uue tagumise põrkeraua, külgäärised, musta värvi tagaspoileri ja kombineeritud LED-tagatuled.
Lisaks suurtele muudatustele 2015. aasta mudelite välimuses uuendatakse ka salongi komponente. Võime oodata uusi istmete kattekangaid ja peatugede õmblusi, kroomitud käepidemetega uksepaneele ning musta metallikvärvi juhtpaneeli.
Maitsekad muudatused harmoneeruvad sõidukiklassi suurimat mahutavust pakkuva salongiga, mis toob mudelisarjale kuulsust juba praegu. Civicu 477-liitrine ja Civic Toureri 624-liitrine pagasiruumi mahutavus on jätkuvalt vastavate turusegmentide suurim.

Uues 2015. aasta Civicu mudelisarjas võetakse kasutusele täiesti uus Honda Connect Plus heli- ja teabesüsteem. Honda Connect on sõitmisel mugav ja käepärane. Süsteemi põhiomaduste hulka kuuluvad AM/FM-raadio, internetiraadio, Bluetooth-ühenduvus, veebibrauser, satelliitnavigatsioon ja tahavaate parkimiskaamera.
Süsteem töötab 4.0.4. Androidi operatsioonisüsteemil ja kasutab seitsmetollisel ekraanil juhtimiseks nutitelefonist juba tuntud kokkusurumise, nipsamise ja puudutamise liigutusi.

Uus Civicu sportmudel

Euroopa Civicu mudelisarja on laiendatud uue sportmudeliga Civic Sport. Civicu luukpäraversioonil põhineval 1,6-liitrise 120 hj diiselmootoriga või 1,8-liitrise 142 hj bensiinimootoriga sportmudelil on autoga sama värvi tagaspoiler ja ainult sportmudelil kasutatavad 17-tollised kergmetallveljed. Lisaks on Civic Sporti juures kasutatud tulevase Type R-i disainielemente – madalama iluvõrega eesmist põrkerauda ja salongi musta laepolstrit.

Igale 2015. aasta Civicu seeria mudelile paigaldatakse standardina Honda aktiivne linnapidurduse süsteem. Spetsiaalselt väikesel kiirusel toimuvate õnnetuste vältimiseks või leevendamiseks loodud süsteem kasutab ees laiuva tee skaneerimiseks radartehnoloogiat ja aktiveerib kokkupõrkeohu tuvastamisel pidurid. Süsteem töötab kiirusel alla 30 km/h.

Honda pressikonverents toimub neljapäeval, 2. oktoobril kell 16.45 (CET) Pariisi autonäitusel Mondial de l'Automobile 2014 (3. hallis).

2014-09 civic1 432x288 2014-09 civic3 432x288