• Esimest korda Euroopas on Honda hübriidtehnoloogia saadaval linnamaasturis. alt
  • CR-V Hybrid prototüüp on säilitanud maailmas enim müüdud linnamaasturi tuttava silueti, andes aimu uue CR-V Euroopa standarditest.
  • Hübriidsüsteem Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) koosneb 2,0-liitrisest i-VTEC bensiinimootorist ning kahest elektrimootorist, mis edastavad sujuvalt võimsust ja pöördemomenti.
  • Hübriidsüsteem on osa kahe valikuga jõuseadmete sarjast 1,5-liitrise VTEC TURBO bensiinimootori kõrval.

Honda avalikustab 2017. aasta Frankfurdi autonäitusel oma CR-V Hybrid prototüübi, milles on Euroopa turul esimest korda kasutatud kaubamärgi elektrilist linnamaasturi jõuseadet. CR-V Hybrid prototüüp on saanud uue kujunduse, mis annab aimu peagi tuleva CR-V mudelivaliku Euroopa standarditest.
CR-V Hybrid prototüüp on esimene eksemplar, millega demonstreeritakse Euroopa autonäitusel uut CR-V-d. See on säilitanud maailmas enim müüdud linnamaasturi tuttava silueti, mis on nii rafineeritud kui ka sportlik. Uus CR-V Hybrid prototüüp on varasemast laiem, kõrgem ja pikem ning see on saanud uue värske välimuse koos laiema hoiakuga, mida annavad edasi avaramad jõulised rattakoopad. 

Loe rohkem Honda lehelt!