Septembris esitleb Honda oma uut Civicut Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel. Spetsiaalselt Euroopa turu jaoks loodud Civic on saadaval vaid 5-ukselise luukpärana ning astub C-klassis hoogsalt võistlustulle. Euroopa müügisalongidesse jõuab auto 2012. aasta alguses.
Selle esmaesitluse ootuses näitab Honda mitut lühifilmi, mis annavad ülevaate uue Civicu arengust. Teine film keskendub Civicu i-DTEC mootorile ja heitmeid vähendavatele tehnoloogiatele.
i-DTEC mootor – tõhus ja säästlik
Uue Honda Civicu i-DTEC kujutab endast tubli soorituse ja tagasihoidlike CO2 heitmete erakordset kombinatsiooni. 2,2-liitrise i-DTEC mootori uuenduste ja Civicu täiustatud aerodünaamika tulemuseks on auto, mis arendab võimsust 150 hobujõudu, paisates õhku vaid 110 grammi CO2 heitmeid kilomeetri kohta.*
Mootori tööomaduste põhjalik analüüs tõi kaasa palju täiustusi. Optimeeriti õli voolamist mootoris, et vähendada pumpamiskadusid, ning parandati materjale, et vähendada liikuvate osade hõõrdumine. Lisaks sellele on kõigil manuaalkäigukastiga mudelitel automaatselt seiskuv ja käivituv mootor, mis vähendab CO2 heitmeid veel 5 g/km kohta.
Uue Civicu igale disainielemendile pöörati suurt tähelepanu, lihvides tuuletunnelis ulatuslike katsete käigus aerodünaamikat, et kahandada õhutakistust ja parandada stabiilsust kiirel sõidul. “Heade CO2-näitajate saavutamiseks tuleb tegelda auto kõigi aspektidega,” räägib Katsushi Watanabe, arendusmeeskonna juht mootori alal. “Heitmete vähendamine oli meie põhieesmärk ja me võime uhkusega öelda, et saavutasime selle ilma järeleandmisteta mootori tööomadustes. Me soovime, et meie kliendid naudiksid sõitu selle autoga.”
Et tutvuda teemaga lähemalt, vaadake uue i-DTEC mootori videoklippi, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas, kus kõiki klippe automaatselt uuendatakse.
* Honda andmetel

http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/
Eestikeelsete subtiitritega: http://cars.honda.ee/gfx/flash/civic/idtec/et/


Kolmas film keskendub Civicu mürale ja viimistlusele.
UUS HONDA CIVIC: esmaklassiline rafineeritus
Uue Civicu arendusmeeskond keskendus muu hulgas sõitjateruumi viimistluse optimeerimisele. Insenerid nägid suurt vaeva, et lihvida igakülgselt nii disaini, konstruktsiooni kui aerodünaamikat. Selle tulemusel nägi ilmavalgust auto, millega on lõõgastav sõita mis tahes teel mis tahes tingimustes.
Insenerid kulutasid palju aega uue Civicu Euroopas testimisele, et kohandada autot konkreetsete teeoludega. Salongi heliisolatsiooni peenhäälestati Inglismaal asuva uurimis- ja arenduskeskuse kajavabas kambris. Selle käigus muudeti ka laepolstri ehitust ning seda, kuidas polster kerega kokku puutub.
Uue Civicu peenekoelisus tuleneb suuresti aerodünaamilisest efektiivsusest. Mitmel arendusmeeskonna liikmel on Vormel 1-st saadud kogemused, mida nad rakendasid väikese õhutakistuse kombineerimisel eeskujuliku stabiilsusega suurtel kiirustel. Piinlikult täpne töö Honda tuuletunnelis parandas tublisti sooritust, vähendas oluliselt kütusekulu ning tõi kaasa erakordselt vaikse salongi.
“Uue Civicu müra ohjeldamisel ei piirdunud me vaid ühe moodusega,” räägib Kazuo Sunaoshi, arendusmeeskonna juht veermiku alal. “Pigem oli see paljude pisiasjade summa. Minu suureks väljakutseks olid meie Euroopa konkurentide müra- ja vibratsiooninäitajad. Ma võin uhkusega öelda, et me saavutasime oma eesmärgi.”
Et tutvuda teemaga lähemalt, vaadake värsket müra ja viimistluse videoklippi, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas, kus kõiki klippe automaatselt uuendatakse.
http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/