2017. aasta Honda Civic Type R püstitas Nürburgringil esiveoliste autode rajarekordi

26.04.17
  • Parima ringiaja katse tulemus Nürburgringil oli 7 min 43,8 s.
  • Uhiuue Civic Type R-i mootori võimsus on 320 hj ja pöördemoment 400 Nm.
  • Täiustatud aerodünaamika tagab oma klassi parima tasakaalu tõstejõu ja õhutakistuse vahel.
  • Uut Civic Type R-i hakatakse valmistama Ühendkuningriigis Swindonis, Euroopas algab müük 2017. aasta suvel.
  • Ringiaeg saavutati arendusautos, mille tehnilised näitajad sarnanevad lõpliku seeriaauto näitajatega.


Uhiuus Honda Civic Type R püstitas pärast seeriamudeli avalikustamist 2017. aasta Genfi autonäitusel Nürburgring Nordschleife rajal esikveoliste autode uue rajarekordi. 3. aprillil 2017 kulus arendusautol maailmakuulsa ringraja läbimiseks 7 minutit ja 43,8 sekundit. Ringiaeg saavutati mudeli katseprogrammi viimases etapis kuival rajal, kus rehvide ja jõuseadme sooritus oli tänu optimaalsele õhutemperatuurile väga hea. Uus aeg on mudeli eelkäija ajaga võrreldes peaaegu seitse sekundit parem.

Uus Civic Type R oli osa uhiuue 10. põlvkonna Civicu arendusprogrammist, mis on Honda ajaloos suurim, ja sõiduk on loodud pakkuma kõige mõnusamat sõitu kuumpärade klassis – nii maanteel kui ka võidusõidurajal. Uue Civic Type R-i uue rekordaja saavutamisele Nordschleifel aitas kaasa mitu tegurit. Sõiduki keskmeks on optimeeritud ja täiustatud 2,0-liitrine VTEC TURBO mootor, mille võimsus on 320 hj ja pöördemoment 400 Nm. Kuuekäigulise manuaalkäigukasti uued suuremad ülekandearvud parandavad auto kiirendust ning uus Type R-i laialdane aerodünaamikapakett tagab suurtel kiirustel suurepärase stabiilsuse, samuti on tasakaal tõstejõu ja õhutakistuse vahel oma klassi parim.

Uhiuue Civic Type R-i suure jäikusega kere on eelmise mudeliga võrreldes 16 kg kergem ja väändejäikust on parandatud 38%, mis suurendab oluliselt roolitunnetust ja stabiilsust kurvides. Uus Multi-Link tagavedrustus suurendab pidurdamisel stabiilsust ja vähendab auto õõtsumist, mis võimaldab kurvidesse jõudes hiljem pidurdada ja kurve kiiremini läbida. Ryuichi Kijima on Honda Civic Type R-i kere peainsener. Ta selgitas, kus on Nürnurgringil näha uue mudeli peamisi täiustusi võrreldes eelmise põlvkonna sõidukiga.

„Uus Type R saab kurve läbida kiiremini, kuna autol on laiem rööbe ja laiemad rehvid, pikem teljevahe, uus Multi-Link tagavedrustus ja täiustatud aerodünaamika, mis suurendab stabiilsust,” ütles Kijima. „Näiteks sisenevad juhid pärast Metzgesfeldi lõiku tavaliselt kurvi kiirusel ligikaudu 150 km/h. Isegi selles keskmise kiirusega kurvis on uue Type R-i kiirus tänu suurepärasele stabiilsusele ligikaudu 10 km/h suurem. Seega saame tänu paremale teelpüsivusele kurvides suurendada kiirust tervel ringil, mis aitab uuel Type R-il saavutada palju parema ringiaja.”

Ringiaja saavutanud arendusauto tehnilised näitajad sarnanevad lõpliku seeriaauto näitajatega. Turvalisuse tagamiseks paigaldati „ujuv“ turvapuur, kuid see ei muutnud kere jäigemaks. Puuri lisakaalu kompenseeriti teabe- ja meelelahutussüsteemi ning tagaistmete ajutise eemaldamisega. Autol olid all maanteekõlblikud ringrajarehvid. Uue Civic Type R-i tootmine Euroopa klientidele algab 2017. aasta suvel Swindonis asuvas tootmisrajatises Honda of the UK Manufacturing (HUM), mis on 10. põlvkonna Civicu luukpära üleilmne tootmiskeskus. Type R-i eksporditakse üle Euroopa ja teistele turgudele kogu maailmas, sh Jaapanisse ja USA-sse. Selle saabumine Põhja-Ameerikasse tähendab, et seal müüakse esimest korda ametlikult Honda logoga Type R-i.

Rajarekordi püstitamise kohta näeb videot siit:
https://www.youtube.com/watch?v=4YSjItQneNM

Uue Civicu esmaesitlus 21.-23. aprillil

17.04.17

Täielikult ümber kujundatud ja projekteeritud uus luukpäraga Civic kehastab Honda innovaatilist hinge ja püüdlusi tehnilise esmaklassilisuse poole. Tulemuseks on unikaalse isikupäraga ja sportliku hingega auto, mille juhtimine pakub naudingut, on mugav ja täpne.
Valida saab kahe uue turboülelaadimisega mootori vahel: säästlik ja tundlik 1,0liitrine 129hj VTEC TURBO või sportlik 1,5liitrine 182hj VTEC TURBO, mõlemad on varustatud Earth Dreams tehnoloogiaga ning tagavad jõudluse ja säästlikkuse tasakaalu.

Ootame Teid uue mudeli esmaesitlusele Veho Honda esinduses Paldiski mnt 100.

Oleme avatud:

reedel, 21.04 kell 8.00–19.00
laupäeval, 22.04 kell 10.00–17.00
pühapäeval, 23.04 kell 10.00–15.00

2016-09 2017 civic 3 veho

14. aprillil oleme suletud

12.04.17

Suurel reedel, 14. aprillil oleme suletud!

Ilusaid pühi!

Laagri keskuse kiirteenindus on 24.-25. märtsini suletud

23.03.17

Laagri keskuse kiirteenindus on 24.-25. märtsini suletud. 

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast.

Pressiteade: 2017. aasta Genfi autonäitus

17.03.17
  • esmaesitleti uut, optimeeritud ja täiustatud mootoriga Civic Type R-i, mille müük algab 2017. aasta suvel
  • Honda Motor Europe tegi teatavaks oma tulevikuvisiooni „Electric Vision“, esimene kahe mootoriga hübriidsüsteemi abil töötav sõiduk tuuakse Euroopas turule 2018. aastal
  • Honda elektriline akutoitel töötav ideeauto NeuV tuli Euroopas esmaesitlusele - ainulaadne emotion engine ehk mõtlev mootor õpib juhilt, et teavitada tulevastest toimingutest
2017 genf civic type r 425x288 2017 genf clarity fuel cell 425x288

 

Loe rohkem Honda lehelt