Citroën aitab talendid rajale

26.02.15

Eesti Autospordi Liidu ja Eesti Kardiliidu eestvedamisel alustav laste hobikardisari auto24 TALENDID RAJALE 2015 koostööpartneriks on tänavu ka Citroën.

Senised kaks hooaega on sisaldanud 6 etappi. Tänavu lisandub sarja aga täiesti uus võistlus, mis kannab nime Citroёn Grande Finale. Tegemist on hooaja viimase stardiga, mis antakse Citroёni Laagri keskuse parkimisplatsile loodaval ajutisel kardirajal.

Seoses asjaoluga, et trenni ei ole võimalik ajutisel rajal varem teha, pakub korraldaja Citroёn Grande Finale hommikul võimaluse kõigile soovijaile enne ametlike soojendussõitude algust rajaga mitme tunni vältel tutvuda.

Huvitav saab Citroёn Grande Finale juures olema punktiarvestus, sest kui eelmise 6 sõidetud etapi seast läheb arvesse 4 parema võistluse tulemus, siis hooaja viimase etapi tulemus mahaarvamisele ei kuulu. Samuti mängitakse Citroёn Grande Finale käigus välja topeltpunktid ning seda ka päeva ametlike sessioonide käigus sõidetud kiireima ringi osas.

Loe rohkem siit > http://www.autosport.ee/meedia/node/880

talendidrajale3 timoanis

5+ hooldus 5-aastastele ja vanematele autodele!

08.01.15

Nüüd pakub Veho oma klientidele, kes omavad vanemaid kui 5-aastaseid autosid, parima hoolduse, mille käigus tehakse kõik tootja poolt ettenähtud tööd ja isegi rohkem. 5+ hoolduse hind on vaid 99 eurot.

Vehol on hea meel pakkuda oma klientidele, kes omavad 5-aastaseid ja vanemaid autosid erihooldusprogrammi 5+, mille käigus vahetatakse õlifilter, õli, puhastatakse pidurid ja teostatakse auto tehnilise olukorra igakülgne kontroll. Täpsema tööde loetelu leiate Honda sõiduautodele siit ja Citroëni sõidukitele siit.

Juhul, kui hoolduse käigus selgub lisatööde vajadus, siis 5+ hooldusprogrammis osalejatele kehtib kõikidele originaalvaruosadele hinnasoodustus vastavalt Hondadele 15% ja Citroënidele 20%.

Lisaks pakume soodushooldusi ka 3-5 aastastele Hondadele ja Citroënidele.

Hoolduse aja saate internetis broneerida siit või leidke sobiv esindus ja broneerige aeg telefoni teel. Veho teeninduse kontaktid leiate siit.

Kõik soodushoolduste pakkumised kehtivad kuni 28. veebruar 2015.

Julgelt ümber stiliseeritud ja oluliselt täiustatud Honda CR-V saab uue jõuseadme ja uue tehnoloogia

05.01.15

• Täiustunud välis- ja sisekujundus annavad 2015. aasta CR-V-le esindusliku välimuse
• Uus ja veelgi võimsam 1,6-liitrine i-DTEC diiselmootor toodab 160 hj ja 350 Nm
• Uus üheksakäiguline automaatkäigukast tagab heitmekoguste vähenemise ja kütusesäästlikkuse
• Kogu mudelivalikus on kasutusele võetud uus meelelahutus- ja tehnoloogiasüsteem

Honda CR-V on aastaks 2015 ajakohastatud: värske disain, täiustunud mootorite valik ja uued salongitehnoloogiad muudavad selle Euroopa ostjatele veelgi ihaldusväärsemaks.
2015. aasta kevadest saada oleva CR-V väliskujunduse värskendused pakuvad söakamat ja sportlikumat ilmet kordumatus Honda stiilis. Suurimad muudatused on toimunud auto esiosas, kus ümberkujundatud esituled „voolavad" läbi uue iluvõre. Lisaks annavad uus põrkeraud ja karterikaitse CR-V-le jõulisema välimuse. Lisaks on ümber stiliseeritud ka tagumised kombineeritud LED-tuled, andes CR-V-le sujuvama kolmemõõtmelisema välimuse.
Armatuurlaua laiuses kulgeva efektse kroomelemendi ja kvaliteetsete materjalide kasutamisega põhipindadel saavutas Honda oma eesmärgi, luues veelgi stiilsema ja funktsionaalsema salongi. Lisaks suurendab mitmekülgsust ja mugavust esiistmete vahel paiknev lükandkäetugi (60 mm ette ja taha).

Vaata lisaks Honda lehelt.

2015-01 cr-v 2015 veho1  2015-01 cr-v 2015 veho2  

Honda esitleb Pariisi autonäitusel kolme uut Earth Dreams tehnoloogial põhinevat mootorit

01.10.14

• Uus ja võimsam 1,6-liitrine i-DTEC diiselmootor, mis annab uue disainiga CR-V käsutusse 160 hj ja 350 Nm.
• CR-V-le paigaldatud täiesti uus üheksakäiguline automaatkäigukast tagab väiksemad heitmekogused ja parema kütusesäästlikkuse
• Honda uuel väikemaasturil HR-V on nüüd täiesti uus 1,5-liitrine i-VTEC bensiinimootor
• Uuele Jazzile paigaldatakse täiesti uus 1,3-liitrine i-VTEC bensiinimootor

Honda esitleb selle aasta Pariisi autonäitusel Mondial de l'Automobile oma ulatuslikult uuendatud 2015. aasta mudeleid ja mootoreid.

Alates 2015. aasta kevadest pakutakse populaarset CR-V-d võimsama diiselmootori ja tõhusa üheksakäigulise automaatkäigukastiga. Auto esiosa saab uute esitulede, iluvõre, udutulede, karterikaitse ja põrkerauaga värskema ilme. Tagaosa täiustused hõlmavad kombineeritud LED-tulesid, värskenduse läbinud tagaluugi kujundust ja tagumist põrkerauda.
Nelikveoline CR-V saab olema varustatud 1,6-liitrise neljasilindrilise i-DTEC diiselmootoriga Honda Earth Dreams tehnoloogia mootoriseeriast. Järgmise põlvkonna jõuallikas pakub märkimisväärset jõudlust, väikseid CO2 heitmekoguseid ning turu üht parimat võimsuse ja efektiivsuse suhet. CR-V uus mootor vahetab välja senise 2,2-liitrise i-DTEC diiselmootori.
Sobitatuna kuuekäigulise manuaalkäigukastiga annab uus võimsam diiselmootor teie käsutusse 160 hj ja 350 Nm, eraldades samas omas klassis väikseima hulga CO2 heitmeid, alla 130 g/km, mis on eelmise mudeliga võrreldes märkimisväärselt 11% parem saavutus. Et CR-V omanikud saaksid uusima mootori jõudlust täielikult kasutada, on värskel mudelil saadaval ka moodne üheksakäiguline automaatkäigukast, millega jääb CO2 heitmekogus alla 135 g/km, mis on eelmise mudeliga võrreldes 20% parem saavutus.
Manuaalkäigukasti ja diiselmootoriga esiveolise CR-V jõuallikaks on jätkuvalt 120 hj 1,6-liitrine i-DTEC mootor, mille heitmekogused on langenud suisa väärtuseni 117 g/km.

2014-10 pariis crv1 432  2014-10 pariis crv5 432 

 

Uus HR-V, uus jõuallikas
Pariisi autonäituse Honda väljapanekult leiate ka hiljuti väljakuulutatud väikemaasturi HR-V prototüübi. 2015. aasta suvel müügile jõudva esiveoga HR-V valikus on kaks mootorit: 1,5-liitrine i-VTEC bensiinimootor ja kerge 1,6-liitrine i-DTEC diiselmootor, mis mõlemad kuuluvad Honda Earth Dreams tehnoloogia sarja. Mõlemad mootorid on sobitatud kuuekäigulise manuaalkäigukastiga, kuid 1,5 i-VTEC on saadaval ka CVT-käigukastiga.

Uus Jazz, uus jõuallikas
Koos uue HR-V-ga teeb Euroopa debüüdi ka Jazzi prototüüp. Honda eemaldab saladuseloori täiesti uuelt kerelahenduselt, mille moodne ja viimistletud disain vihjab kõnekalt uusima mudeli märkimisväärsetele täiustustele.
2015. suvel müügile jõudev Euroopa Jazz on uue Earth Dreams tehnoloogia mootori toel varasemast kütusesäästlikum ja suurema jõudlusega. Uue 1,3-liitrise i-VTEC bensiinimootoriga on sobitatud ka kuuekäiguline manuaalkäigukast (vahetab välja senise viiekäigulise versiooni) või CVT-käigukast.

2014-09 hrv 432 2014-10 jazz 432

 

 

 

 

Täiesti uus Honda Civic Type R: brändi ajaloo varasemate sportmudelite rivaalitu järglane

29.09.14

• Kõigi varasemate Type R mudelitega (nt Civic, Integra, Accord ja NSX) võrreldes ületamatud näitajad
• Närvikõdi tekitav enam kui 280 hj ja 2,0-liitrine i-VTEC mootor seab võimsuse, jõumomendi ja mootori reageerimise vallas uued standardid
• Täiesti uus „+R" režiim parandab sõiduomadusi ringrajal
• 7000 p/min juures punase jooneni jõudev kõrgetel pööretel töötamine on ühendatud kuuekäigulise ja kiiret käiguvahetust võimaldava manuaalkäigukastiga
• Uuenduslik neljapunktiline adaptiivne vedrustussüsteem tagab sportliku sõidu juures ülihea juhitavuse
• Täiendav juhttelje süsteem vähendab mootori väändemomendi mõju juhitavusele ja tagab erakordse haarduvuse
• Honda väljapanekul demonstreeritakse uut helendavat sinist Type R-i kontseptsioonmudelit

Ajal, mil automaailm on kogunemas autonäitusele Mondial de l'Automobile 2014, avaldas Honda suure huviga oodatud Civic Type R-i kohta uusi ja põnevaid üksikasju.

Järgmisel aastal Euroopa müügisaalidesse jõudev täiesti uus ja kuum luukpära on kõige äkilisem Type R, mis eales välja lastud, andes sellega märku brändi uue sportautode ajastu saabumisest.
Auto ammutab oma jõu Earth Dreams tehnoloogia sarja kuuluvast 2,0-liitrisest i-VTEC mootorist. Enam kui 280 hj mootor ületab kõikide seniste Type R autode jõudlusnäitajad. Selliste autode hulka kuuluvad nii kõik varasemad Civicu põlvkonnad, kuid ka Integra ja Accordi sportversioonid ning isegi NSX.

Rangetele Euro 6 saastenõuetele vastav mootor on samas täiesti unikaalne Honda Type R-i jõuallikas. Kui mootori eelmised mudelid olid vabalt hingavad, siis nüüdsest suurendab uuele versioonile paigaldatud turbolaadija mootori võimsust madalatel pööretel. Honda VTEC-tehnoloogiale omane ja Type R-i omanike seas kõrgelt hinnatud võimas mootor pakub kõrges pööretevahemikus täiesti erakordset sõiduelamust. Honda arendusosakonna suurprojekti Civic Type R juht Suehiro Hasshi: „Hondal on neli erinevat Type R-i mudelit – Civic, Integra, Accord ja NSX. Selle Honda Civic Type R-i mootor ületab neid kõiki oma puhta jõu, jõumomendi ja mootori reageerivusega." Hasshi-san rõhutas, et auto positiivsed omadused ei piirdu kindlasti vaid kapoti all asuva ülivõimsa mootoriga. Rida tehnilisi uuendusi ja täiustusi muudavad uue Civic Type R-i tõeliseks juhiautoks, mis võib kuulsat H-embleemi auga kanda.

Näiteks on Civic Type R-ile paigaldatud esimesena Honda uus „+R" nupp. Rooli küljel asuva nupu vajutamine käivitab närvekõditavat sõiduelamust pakkuva „+R" režiimi. Jõumomendi agressiivsemale ja jõudluskesksele seadistusele lülitumine parandab mootori reageerimiskiirust. Tundlikumaks muutuv rool ja uus neljapunktiline adaptiivne vedrustussüsteem annavad tulemuseks erakordse juhitavuse. Hasshi selgitab: „Standardrežiimis on Civic Type R erakordselt nobe, nauditava ja sujuva kiirendusega igapäevane sportauto. „+R" nupp toob juhi jaoks esile veelgi dünaamilisema ja jõulisema auto, mis paneb südame väga kiirelt põksuma. Erinevus auto käitumises on tohutu. Režiim „+R" on ekstreemne – auto sobib suurepäraselt ringrajal kasutamiseks ja leiab sportliku sõiduviisi tõeliste hindajate hulgas sooja vastuvõtu."

Honda innovatiivse käsitlusviisi teiseks näiteks on auto uudne „juhttelg". Turbolaadimisega 2,0-liitrise i-VTEC mootori võimsuse edasiandmiseks on Civic Type R-i esivedrustusele lisatud täiendav mehaaniline süsteem, kuhu kuuluvad kaks toetavat „käändtelge". Need vähendavad mootori väändemomendi mõju ja lasevad juhil auto erakordset juhitavust täielikult ära kasutada.
Lisaks on konkreetselt Civic Type R-i jaoks töötatud välja uuenduslik neljapunktiline adaptiivne vedrustussüsteem. Uus süsteem reguleerib esi- ja tagavedrustuse jäikust automaatselt sõidutingimustest lähtuvalt sekundi murdosa jooksul. See võimaldab Civic Type R-il pakkuda mugavat vedrustusjäikust tavasõidul ja muutuda paremat juhitavust nõudval kiirel sõidul jäigaks ja nobedaks.

Kuuekäigulise manuaalkäigukastiga astub Civic Type R oma eelkäijate jälgedes. Arendusmeeskond valis selle lahenduse just sõidunaudingu maksimeerimiseks. Hasshi selgitab: „Manuaalse käigukasti puhul saavad juhid valida just selle käigu, mida hetkel vaja, näiteks lülituda enne kurvi sisenemist viiendalt kolmandale käigule. Kuna uue Civic Type R-i kontseptsiooniks on olla tõeline juhiauto, osutus see parimaks lahenduseks."

Uus Civic Type R on välja töötatud Euroopa autojuhtide eelistusi arvestades. Ühendkuningriigis Swindonis asuvas Honda moodsas tehases valmivad autod jõuavad müügisaalidesse 2015. aastal.

Uusima Honda Civic Type R kontseptsioonautoga tutvumiseks külastage Honda väljapanekut Pariisi autonäitusel Mondial de l'Automobile 2014 (3. hallis). Honda pressikonverents toimub samas kohas neljapäeval, 2. oktoobril kell 16.45.

2014-09 typer front 432x288 2014-09 typer back 432x287

 

Type R-i ajalugu

1992 NSX Type R-i esimene põlvkond (saadaval ainult Jaapanis)
See auto tähistas Type R-i loo algust. Eesmärgiks oli luua auto, mis pakuks erakordset sõiduelamust ja võistlusauto kiirust. NSX Type R-i disainis järgiti F1 võistlusauto kujundust. Tegemist oli ka esimese korraga, kui võeti kasutusele punane Honda embleem ja Championship White kerevärv.

Engine: 3.0L Six-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 280PS / 7,300 rpm
Maximum Torque: 30.0kg • m / 5,400 rpm

1995 First Generation Integra Type R (Available in Japan only)
Engine: 1.8L Four-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 200PS / 8,000 rpm
Maximum Torque: 18.5kg • m / 7,500 rpm

1997 First Generation Civic Type R (Available in Japan only)
Engine: 1.6L Four-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 185PS / 8,200 rpm
Maximum Torque: 16.3kg • m / 7,500 rpm

1998 Integra Type R (Available in Europe and U.S. This was the first Type R model introduced in Europe)
Engine: 1.8L Four-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 190PS / 8,000 rpm
Maximum Torque: 178 N • m / 7,300 rpm

1999 Accord Type R (Available in Europe only)
Engine: 2.2L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 212PS / 7,200 rpm
Maximum Torque: 215N • m / 6,700 rpm

2001 Second Generation Integra Type R (Available in Japan only)
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 162kW [220PS] / 8,000 rpm
Maximum Torque: 206N • m [21.0kg • m] / 7,000 rpm

2001 Second Generation Civic Type R (First Civic Type R available in Europe)
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 162kW [220PS] / 8,000 rpm
Maximum Torque: 206N • m [21.0kg • m] / 7,000 rpm

European version:
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 200PS / 7,400 rpm
Maximum Torque: 196N • m / 5,900 rpm

2002 Second Generation NSX Type R (Available in Japan only)
Engine: 3.2L 6 cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 206kW [280PS] / 7,300 rpm
Maximum Torque: 304N • m [31.0kg • m] / 5,300 rpm

2007 Third Generation Civic Type R
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 165kW [225PS] / 8,000 rpm
Maximum Torque: 215N • m [21.9kg • m] / 6,100 rpm

2007 Third Generation Civic Type R (European Version)
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 148kW [201PS] / 7,800 rpm
Maximum Torque: 193N • m /5,600 rpm