Veho kasutatud autod kolivad Laagrisse, Jälgimäe tee 1!

24.10.11
Alates 01. novembrist 2011 asub Veho kasutatud autode salong Laagris, Jälgimäe tee 1!

Lahtiolekuajad: E-R 8.00-18.00 ja L 10.00-15.00.
       




PS! Hullud kolimishinnad leiad kuni 31.10.2011 praegusest salongist, Kadaka tee 72a või klikates sellele aadressile: http://www.veho.ee/et/kasutatud-autod
2011-10_kolimine

Sebastien Loeb pannakse välja Grevini muuseumis!

05.10.11
Seitsmekordne maailmameister Citroëni piloot Sébastien Loeb ühineb kuulsustega Grevini vahakujude muuseumis 13. oktoobril 2011. Temast saab esimene rallisõitja ligi 250 vahakuju seas.

Sébastien Loeb sündis 26. veebruaril 1974. aastal Haugenaus ja on hetkel kõige enam tiitlitega pärjatud Prantsusmaa rallisõitja. Tema kuulsusetäht on meteoriidina tõusnud viimase kümne aasta jooksul. Loebi nimel on rekordarv MM-tiitleid (7) ja etapivõite (66) WRC-sarjas. Need tulemused teevad temast erakordse isiksuse spordis ja kõigi aegade parima võidusõitja. Ta on olnud võitja alates debüüdist 2001. aastal Prantsusmaa MV-l ja juunioride MM-l. Rallirajal on Loeb domineerinud aastast 2004 kuni 2011, võites seitse järjestikust tiitlit ralli MM-idel koos oma kaassõitja ja sõbra Daniel Eelenaga. Hetkel, kui tänavusel MM-il on veel pidamata kaks etappi, hoiab meeskond sõitjate arvestuses liidripositsiooni.

Loebi vahast teisiku loomine skulptor Stéphane Barreti ja tema meeskonna poolt võttis aega kuus kuud alates nende esmakohtumisest.

Loeb ise tunnistas, et nautis poseerimist: „Olen väga meelitatud, et saan olla üheks Grevini muuseumi eksponaatidest. See on au, aga ka tunnustus meie spordialale ja võimalus esindada Prantsusmaad. Pean tunnistama, et töö hulk, mis kulus minu vahakuju loomiseks oli muljetavaldav. See oli tõesti uskumatu!" Kõik detailid töötati läbi pisiasjadeni. See sisaldas juuksevärvi, silmade, naha, näpujälgede jne identsuse tuvastust. Midagi ei jäetud kahe silma vahele, et teha vahast Sébastien Loeb võimalikult sarnane tõelisega.

Loebi vahakuju hakkab seisma kõrvuti ragbimängija Sébastien Chabal ja korvpallur Tony Parkeri kujuga muuseumi selles osas, mis on pühendatud spordiinimestele. Kuulus ralliäss ilmub oma sõiduülikonnas Citroëni ja tema partnerite värvides.

Grevini vahakujude muuseum on loodud 1882. aastal Pariisis ja asub Grand Boulevardil. Iga-aastaselt võtab muuseum vastu ligi 800 000 külastajat.

 

2011-10_vahamuuseum

Citroën C4 Aircross - uus kompaktne sportauto

30.09.11

2011-09_c4_aircrossAasta tagasi esitleti maailmas uut Citroën C4, mudelit, mille populaarsust näitab müüginumber: enam kui 100 000 autot. Nüüd esitleb Citroën uut mudelit: Citroën C4 Aircross. See auto, milles on kombineeritud stiil ja innovaatiline tehnoloogia, on ideaalne moodsa aktiivse elustiiliga inimesele. Uus mudel on sõltuvalt mootorist saadaval nii 2- kui ka 4-rattaveolisena. Citroën C4 Aircross jõuab seeriatootmisesse 2012. aasta esimesel poolel ja on omas segmendis madala CO2 näitaja poolest kindlasti ka üks liidritest.

Kompaktsete mõõtudega (pikkus 4,34 m, laius 1,80 m ja kõrgus 1,63 m) Citroën C4 Aircross on hea manööverdusvõimega (pöörderaadius 10,6 m) ja sobitub nii ideaalselt linnaliiklusesse. Mugav 5-kohaline auto on avara salongiga ja tõeliselt suur: 442-liitrine pagasiruum võimaldab rahuldada moodsa elustiiliga kaasnevaid vajadusi.
Uue mudeli sõidumugavuse tagab klassikaline Citroëni vedrustus, pakkudes ideaalset kompromissi mugavuse ja turvalise juhitavuse vahel.

Tõstetud juhikoht ja suur panoraamesiklaas tagavad ideaalse nähtavuse ning loovad sõitjateruumis helge valge meeleolu. Õhtuti-öösiti, kui juba hämardub, loovad meeleolu panoraamkatusesse sobitatud LED-lambid.

Uus mudel on disainitud nii, et muuta auto juhile lihtsalt käsitletavaks ja mugavaks. Varustuses on "käed-vaba" telefonisüsteem, puutetundliku ekraaniga GPS-seade, audiovarustusega ühendatud USB- ja Bluetooth-liidesed.

Uus mudel jõuab ka Eestisse 2012. aastal.

Eksklusiivne pilguheit uuele Civicule

12.09.11
Homme esitletakse 2011. aasta Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel uut Honda Civicut. Honda on avaldanud autost esimesed eksklusiivsed fotod. Spetsiaalselt Euroopa turu jaoks loodud uus Civic on saadaval 5-ukselise luukpärana ning astub C-klassis hoogsalt võistlustulle. Euroopa müügisalongidesse jõuab auto 2012. aasta alguses.
Disainerid soovisid jätta Civicule tema sportlikud ja eesrindlikud jooned, püüdes neid lihvida, et anda edasi värske mudeli veelgi elegantsemat ja dünaamilisemat olemust. Muu hulgas saadi inspiratsiooni ühetiivalisest lennukist*, mille kere ja tiivad on sulatatud üheks tervikuks, et tagada eeskujulik aerodünaamika, minimaalne müra ja maksimaalne sõidumugavus.
* Juuresoleval pildil
2011-09_new_civic_design
2011-09_new_civic_front

Et tutvuda autoga lähemalt, vaadake lühifilme uue Civicu arengust, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas. 

http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/

Uus Honda Civic

02.09.11

Septembris esitleb Honda oma uut Civicut Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel. Spetsiaalselt Euroopa turu jaoks loodud Civic on saadaval vaid 5-ukselise luukpärana ning astub C-klassis hoogsalt võistlustulle. Euroopa müügisalongidesse jõuab auto 2012. aasta alguses.
Selle esmaesitluse ootuses näitab Honda mitut lühifilmi, mis annavad ülevaate uue Civicu arengust. Teine film keskendub Civicu i-DTEC mootorile ja heitmeid vähendavatele tehnoloogiatele.
i-DTEC mootor – tõhus ja säästlik
Uue Honda Civicu i-DTEC kujutab endast tubli soorituse ja tagasihoidlike CO2 heitmete erakordset kombinatsiooni. 2,2-liitrise i-DTEC mootori uuenduste ja Civicu täiustatud aerodünaamika tulemuseks on auto, mis arendab võimsust 150 hobujõudu, paisates õhku vaid 110 grammi CO2 heitmeid kilomeetri kohta.*
Mootori tööomaduste põhjalik analüüs tõi kaasa palju täiustusi. Optimeeriti õli voolamist mootoris, et vähendada pumpamiskadusid, ning parandati materjale, et vähendada liikuvate osade hõõrdumine. Lisaks sellele on kõigil manuaalkäigukastiga mudelitel automaatselt seiskuv ja käivituv mootor, mis vähendab CO2 heitmeid veel 5 g/km kohta.
Uue Civicu igale disainielemendile pöörati suurt tähelepanu, lihvides tuuletunnelis ulatuslike katsete käigus aerodünaamikat, et kahandada õhutakistust ja parandada stabiilsust kiirel sõidul. “Heade CO2-näitajate saavutamiseks tuleb tegelda auto kõigi aspektidega,” räägib Katsushi Watanabe, arendusmeeskonna juht mootori alal. “Heitmete vähendamine oli meie põhieesmärk ja me võime uhkusega öelda, et saavutasime selle ilma järeleandmisteta mootori tööomadustes. Me soovime, et meie kliendid naudiksid sõitu selle autoga.”
Et tutvuda teemaga lähemalt, vaadake uue i-DTEC mootori videoklippi, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas, kus kõiki klippe automaatselt uuendatakse.
* Honda andmetel

http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/
Eestikeelsete subtiitritega: http://cars.honda.ee/gfx/flash/civic/idtec/et/


Kolmas film keskendub Civicu mürale ja viimistlusele.
UUS HONDA CIVIC: esmaklassiline rafineeritus
Uue Civicu arendusmeeskond keskendus muu hulgas sõitjateruumi viimistluse optimeerimisele. Insenerid nägid suurt vaeva, et lihvida igakülgselt nii disaini, konstruktsiooni kui aerodünaamikat. Selle tulemusel nägi ilmavalgust auto, millega on lõõgastav sõita mis tahes teel mis tahes tingimustes.
Insenerid kulutasid palju aega uue Civicu Euroopas testimisele, et kohandada autot konkreetsete teeoludega. Salongi heliisolatsiooni peenhäälestati Inglismaal asuva uurimis- ja arenduskeskuse kajavabas kambris. Selle käigus muudeti ka laepolstri ehitust ning seda, kuidas polster kerega kokku puutub.
Uue Civicu peenekoelisus tuleneb suuresti aerodünaamilisest efektiivsusest. Mitmel arendusmeeskonna liikmel on Vormel 1-st saadud kogemused, mida nad rakendasid väikese õhutakistuse kombineerimisel eeskujuliku stabiilsusega suurtel kiirustel. Piinlikult täpne töö Honda tuuletunnelis parandas tublisti sooritust, vähendas oluliselt kütusekulu ning tõi kaasa erakordselt vaikse salongi.
“Uue Civicu müra ohjeldamisel ei piirdunud me vaid ühe moodusega,” räägib Kazuo Sunaoshi, arendusmeeskonna juht veermiku alal. “Pigem oli see paljude pisiasjade summa. Minu suureks väljakutseks olid meie Euroopa konkurentide müra- ja vibratsiooninäitajad. Ma võin uhkusega öelda, et me saavutasime oma eesmärgi.”
Et tutvuda teemaga lähemalt, vaadake värsket müra ja viimistluse videoklippi, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas, kus kõiki klippe automaatselt uuendatakse.
http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/