Eksklusiivne pilguheit uuele Civicule

12.09.11
Homme esitletakse 2011. aasta Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel uut Honda Civicut. Honda on avaldanud autost esimesed eksklusiivsed fotod. Spetsiaalselt Euroopa turu jaoks loodud uus Civic on saadaval 5-ukselise luukpärana ning astub C-klassis hoogsalt võistlustulle. Euroopa müügisalongidesse jõuab auto 2012. aasta alguses.
Disainerid soovisid jätta Civicule tema sportlikud ja eesrindlikud jooned, püüdes neid lihvida, et anda edasi värske mudeli veelgi elegantsemat ja dünaamilisemat olemust. Muu hulgas saadi inspiratsiooni ühetiivalisest lennukist*, mille kere ja tiivad on sulatatud üheks tervikuks, et tagada eeskujulik aerodünaamika, minimaalne müra ja maksimaalne sõidumugavus.
* Juuresoleval pildil
2011-09_new_civic_design
2011-09_new_civic_front

Et tutvuda autoga lähemalt, vaadake lühifilme uue Civicu arengust, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas. 

http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/

Uus Honda Civic

02.09.11

Septembris esitleb Honda oma uut Civicut Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel. Spetsiaalselt Euroopa turu jaoks loodud Civic on saadaval vaid 5-ukselise luukpärana ning astub C-klassis hoogsalt võistlustulle. Euroopa müügisalongidesse jõuab auto 2012. aasta alguses.
Selle esmaesitluse ootuses näitab Honda mitut lühifilmi, mis annavad ülevaate uue Civicu arengust. Teine film keskendub Civicu i-DTEC mootorile ja heitmeid vähendavatele tehnoloogiatele.
i-DTEC mootor – tõhus ja säästlik
Uue Honda Civicu i-DTEC kujutab endast tubli soorituse ja tagasihoidlike CO2 heitmete erakordset kombinatsiooni. 2,2-liitrise i-DTEC mootori uuenduste ja Civicu täiustatud aerodünaamika tulemuseks on auto, mis arendab võimsust 150 hobujõudu, paisates õhku vaid 110 grammi CO2 heitmeid kilomeetri kohta.*
Mootori tööomaduste põhjalik analüüs tõi kaasa palju täiustusi. Optimeeriti õli voolamist mootoris, et vähendada pumpamiskadusid, ning parandati materjale, et vähendada liikuvate osade hõõrdumine. Lisaks sellele on kõigil manuaalkäigukastiga mudelitel automaatselt seiskuv ja käivituv mootor, mis vähendab CO2 heitmeid veel 5 g/km kohta.
Uue Civicu igale disainielemendile pöörati suurt tähelepanu, lihvides tuuletunnelis ulatuslike katsete käigus aerodünaamikat, et kahandada õhutakistust ja parandada stabiilsust kiirel sõidul. “Heade CO2-näitajate saavutamiseks tuleb tegelda auto kõigi aspektidega,” räägib Katsushi Watanabe, arendusmeeskonna juht mootori alal. “Heitmete vähendamine oli meie põhieesmärk ja me võime uhkusega öelda, et saavutasime selle ilma järeleandmisteta mootori tööomadustes. Me soovime, et meie kliendid naudiksid sõitu selle autoga.”
Et tutvuda teemaga lähemalt, vaadake uue i-DTEC mootori videoklippi, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas, kus kõiki klippe automaatselt uuendatakse.
* Honda andmetel

http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/
Eestikeelsete subtiitritega: http://cars.honda.ee/gfx/flash/civic/idtec/et/


Kolmas film keskendub Civicu mürale ja viimistlusele.
UUS HONDA CIVIC: esmaklassiline rafineeritus
Uue Civicu arendusmeeskond keskendus muu hulgas sõitjateruumi viimistluse optimeerimisele. Insenerid nägid suurt vaeva, et lihvida igakülgselt nii disaini, konstruktsiooni kui aerodünaamikat. Selle tulemusel nägi ilmavalgust auto, millega on lõõgastav sõita mis tahes teel mis tahes tingimustes.
Insenerid kulutasid palju aega uue Civicu Euroopas testimisele, et kohandada autot konkreetsete teeoludega. Salongi heliisolatsiooni peenhäälestati Inglismaal asuva uurimis- ja arenduskeskuse kajavabas kambris. Selle käigus muudeti ka laepolstri ehitust ning seda, kuidas polster kerega kokku puutub.
Uue Civicu peenekoelisus tuleneb suuresti aerodünaamilisest efektiivsusest. Mitmel arendusmeeskonna liikmel on Vormel 1-st saadud kogemused, mida nad rakendasid väikese õhutakistuse kombineerimisel eeskujuliku stabiilsusega suurtel kiirustel. Piinlikult täpne töö Honda tuuletunnelis parandas tublisti sooritust, vähendas oluliselt kütusekulu ning tõi kaasa erakordselt vaikse salongi.
“Uue Civicu müra ohjeldamisel ei piirdunud me vaid ühe moodusega,” räägib Kazuo Sunaoshi, arendusmeeskonna juht veermiku alal. “Pigem oli see paljude pisiasjade summa. Minu suureks väljakutseks olid meie Euroopa konkurentide müra- ja vibratsiooninäitajad. Ma võin uhkusega öelda, et me saavutasime oma eesmärgi.”
Et tutvuda teemaga lähemalt, vaadake värsket müra ja viimistluse videoklippi, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas, kus kõiki klippe automaatselt uuendatakse.
http://multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/

Citroëni pressiteade: Tehnilised uuendused Citroëni mudelivalikus!

18.08.11

Tehnilised uuendused Citroëni mudelivalikus!

Citroëni populaarne mahtuniversaal ja väikekaubik Berlingo on nüüd saadaval ka poolautomaatse käigukastiga MCP6. Mudelivaliku uute autodega saab tutvuda Veho Eesti Laagri esindussalongis Jälgimäe tee 1.

Elektrooniliste kuue käiguga käiguvahetussüsteemiga autosid hakati PSA kontserni Valencienne tehases Põhja-Prantsusmaal tootma juba 2006. aastal. Esimeses järjekorras said uudse käiguvahetussüsteemi keskklassi sõiduautod, nüüd on järg jõudnud mahtuniversaalide ja kaubikuteni.

MCP6 käiguvahetussüsteemil on kaks töörežiimi – automaatne ja käsitsijuhtimisega. Käigurežiimi vahetamine toimub armatuurlaual olevast nupust. Käikude lülitamine käsijuhtimisrežiimis toimub rooli taga asuvatest käiguvahetuslabadest. Omapärane lahendus nõuab pisut harjumist, kuid on kindlasti mugav ja innovatiivne. Automaatsel töörežiimil valib käigukast sobivaima ülekandearvu vastavalt sõidustiilile, tee kaldenurgale ja optimaalseimale kütusekulule.
MCP6 käiguvahetussüsteem lisab auto hinnale sõltuvalt mudelist 1000 kuni 2000 eurot.

Eestisse jõudnud MCP6 mudelid: Berlingo 1,6 Hdi FAP 66 kW; Start & Stop Comfort Plus ja XTR-varustusega (keskmine kütusekulu 4,8 l/ 100 km ja CO2 125 g/km) ja kaubikud Berlingo 1,6 Hdi FAP 66 kW; Start & Stop L1 ja L2 versioonid (keskmine kütusekulu 4,7 l/ 100 km ja CO2 123 g/km).

Rohkem infot:
Urmas Sild
Citroëni müügijuht
urmas.sild@veho.ee
50 25 408

2011-08-pressiteade

Pressiteade: HONDA ESITLEB UUT CIVICUT FRANKFURDI AUTONÄITUSEL

29.07.11
Septembris esitleb Honda oma uut Civicut Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel. Spetsiaalselt Euroopa turu jaoks loodud Civic on saadaval vaid 5-ukselise luukpärana ning astub C-klassis hoogsalt võistlustulle. Euroopa müügisalongidesse jõuab auto 2012. aasta alguses.
Selle esmaesitluse ootuses näitab Honda mitut lühifilmi, mis annavad ülevaate uue Civicu arengust. Esimene neist keskendub sõidumugavusele ja juhitavusele.

UUS HONDA CIVIC: SÕIDUMUGAVUS JA JUHITAVUS – KAKS PÕLVKONDA AJAST EES
Uus Honda Civic sai oma sõidumugavuse ja juhitavuse Euroopast. Jaapani arendusmeeskond tegi tihedat koostööd oma Euroopa kolleegide ja välisekspertidega, et analüüsida olemasoleva Civicu sooritust. See andis tõuke uue Civicu sõiduomaduste täiustamiseks ilma järeleandmisteta praeguse mudeli sportlikus juhitavuses.
Honda insenerid teadsid, et Euroopa ühendab endas maailma kõige erinevamaid teid, alustades kiirteedest ja lõpetades konarlike külavaheteedega. Esimesed katsed leidsid aset Jaapani uurimis- ja arenduskeskustes, seejärel aga siirdus meeskond Euroopasse, et auto saaks viimase lihvi.
"Iga kord, kui käisime auto väljatöötamise ajal Euroopas, saime juurde olulisi täiustusi nii sõidumugavuses kui juhitavuses, kohandades autot sealsete oludega," räägib Kazuo Sunaoshi, arendusmeeskonna juht veermiku alal. "Uus Civic pole vaid arenguetapp. Rääkides sõiduomadustest, astusime me sammu, mis vastab kahele põlvkonnale."
Uuel Civicul on endiselt C-klassi suurim salong, mida võimaldab eelmise Civicu kompaktne tagasilla torsioonvedrustus. Et parandada veelgi kere käitumist ja auto stabiilsust suurtel kiirustel, lisati väändtalale seinapaksust ja stabilisaatorvardale läbimõõtu. Üldist mugavust ja juhitavust aitas täiustada uute vedeliktäitega pukside kasutuselevõtt tagavedrustuses.
Et tutvuda teemaga lähemalt, vaadake uue Civicu sõidumugavuse ja juhitavuse videoklippi, mida on võimalik näha interaktiivses meediamängijas, kus kõiki klippe automaatselt uuendatakse. 
http://www.multivu.com/players/English/51356-honda-motor-europe/

 

 

2011-07_pressikas_civic5d

ELMO - Eesti elektromobiilsuse programm

20.07.11

Nüüdsest on keskkonnateadlikumal ja innovatsioonilembesemal osal Eesti elanikest haruldane võimalus soetada endale soodustingimustel saastevaba elektriauto. Ole esimeste seas teel tulevikku – vähem saastet, puhtam linn, parem elukeskkond!
Citroëni elektriauto C-Zero kohta projektis saab lugeda siit: http://www.elmo.ee/Citroen-C-Zero

2011-07_elmologo