Honda esitleb Pariisi autonäitusel kolme uut Earth Dreams tehnoloogial põhinevat mootorit

01.10.14

• Uus ja võimsam 1,6-liitrine i-DTEC diiselmootor, mis annab uue disainiga CR-V käsutusse 160 hj ja 350 Nm.
• CR-V-le paigaldatud täiesti uus üheksakäiguline automaatkäigukast tagab väiksemad heitmekogused ja parema kütusesäästlikkuse
• Honda uuel väikemaasturil HR-V on nüüd täiesti uus 1,5-liitrine i-VTEC bensiinimootor
• Uuele Jazzile paigaldatakse täiesti uus 1,3-liitrine i-VTEC bensiinimootor

Honda esitleb selle aasta Pariisi autonäitusel Mondial de l'Automobile oma ulatuslikult uuendatud 2015. aasta mudeleid ja mootoreid.

Alates 2015. aasta kevadest pakutakse populaarset CR-V-d võimsama diiselmootori ja tõhusa üheksakäigulise automaatkäigukastiga. Auto esiosa saab uute esitulede, iluvõre, udutulede, karterikaitse ja põrkerauaga värskema ilme. Tagaosa täiustused hõlmavad kombineeritud LED-tulesid, värskenduse läbinud tagaluugi kujundust ja tagumist põrkerauda.
Nelikveoline CR-V saab olema varustatud 1,6-liitrise neljasilindrilise i-DTEC diiselmootoriga Honda Earth Dreams tehnoloogia mootoriseeriast. Järgmise põlvkonna jõuallikas pakub märkimisväärset jõudlust, väikseid CO2 heitmekoguseid ning turu üht parimat võimsuse ja efektiivsuse suhet. CR-V uus mootor vahetab välja senise 2,2-liitrise i-DTEC diiselmootori.
Sobitatuna kuuekäigulise manuaalkäigukastiga annab uus võimsam diiselmootor teie käsutusse 160 hj ja 350 Nm, eraldades samas omas klassis väikseima hulga CO2 heitmeid, alla 130 g/km, mis on eelmise mudeliga võrreldes märkimisväärselt 11% parem saavutus. Et CR-V omanikud saaksid uusima mootori jõudlust täielikult kasutada, on värskel mudelil saadaval ka moodne üheksakäiguline automaatkäigukast, millega jääb CO2 heitmekogus alla 135 g/km, mis on eelmise mudeliga võrreldes 20% parem saavutus.
Manuaalkäigukasti ja diiselmootoriga esiveolise CR-V jõuallikaks on jätkuvalt 120 hj 1,6-liitrine i-DTEC mootor, mille heitmekogused on langenud suisa väärtuseni 117 g/km.

2014-10 pariis crv1 432  2014-10 pariis crv5 432 

 

Uus HR-V, uus jõuallikas
Pariisi autonäituse Honda väljapanekult leiate ka hiljuti väljakuulutatud väikemaasturi HR-V prototüübi. 2015. aasta suvel müügile jõudva esiveoga HR-V valikus on kaks mootorit: 1,5-liitrine i-VTEC bensiinimootor ja kerge 1,6-liitrine i-DTEC diiselmootor, mis mõlemad kuuluvad Honda Earth Dreams tehnoloogia sarja. Mõlemad mootorid on sobitatud kuuekäigulise manuaalkäigukastiga, kuid 1,5 i-VTEC on saadaval ka CVT-käigukastiga.

Uus Jazz, uus jõuallikas
Koos uue HR-V-ga teeb Euroopa debüüdi ka Jazzi prototüüp. Honda eemaldab saladuseloori täiesti uuelt kerelahenduselt, mille moodne ja viimistletud disain vihjab kõnekalt uusima mudeli märkimisväärsetele täiustustele.
2015. suvel müügile jõudev Euroopa Jazz on uue Earth Dreams tehnoloogia mootori toel varasemast kütusesäästlikum ja suurema jõudlusega. Uue 1,3-liitrise i-VTEC bensiinimootoriga on sobitatud ka kuuekäiguline manuaalkäigukast (vahetab välja senise viiekäigulise versiooni) või CVT-käigukast.

2014-09 hrv 432 2014-10 jazz 432

 

 

 

 

Täiesti uus Honda Civic Type R: brändi ajaloo varasemate sportmudelite rivaalitu järglane

29.09.14

• Kõigi varasemate Type R mudelitega (nt Civic, Integra, Accord ja NSX) võrreldes ületamatud näitajad
• Närvikõdi tekitav enam kui 280 hj ja 2,0-liitrine i-VTEC mootor seab võimsuse, jõumomendi ja mootori reageerimise vallas uued standardid
• Täiesti uus „+R" režiim parandab sõiduomadusi ringrajal
• 7000 p/min juures punase jooneni jõudev kõrgetel pööretel töötamine on ühendatud kuuekäigulise ja kiiret käiguvahetust võimaldava manuaalkäigukastiga
• Uuenduslik neljapunktiline adaptiivne vedrustussüsteem tagab sportliku sõidu juures ülihea juhitavuse
• Täiendav juhttelje süsteem vähendab mootori väändemomendi mõju juhitavusele ja tagab erakordse haarduvuse
• Honda väljapanekul demonstreeritakse uut helendavat sinist Type R-i kontseptsioonmudelit

Ajal, mil automaailm on kogunemas autonäitusele Mondial de l'Automobile 2014, avaldas Honda suure huviga oodatud Civic Type R-i kohta uusi ja põnevaid üksikasju.

Järgmisel aastal Euroopa müügisaalidesse jõudev täiesti uus ja kuum luukpära on kõige äkilisem Type R, mis eales välja lastud, andes sellega märku brändi uue sportautode ajastu saabumisest.
Auto ammutab oma jõu Earth Dreams tehnoloogia sarja kuuluvast 2,0-liitrisest i-VTEC mootorist. Enam kui 280 hj mootor ületab kõikide seniste Type R autode jõudlusnäitajad. Selliste autode hulka kuuluvad nii kõik varasemad Civicu põlvkonnad, kuid ka Integra ja Accordi sportversioonid ning isegi NSX.

Rangetele Euro 6 saastenõuetele vastav mootor on samas täiesti unikaalne Honda Type R-i jõuallikas. Kui mootori eelmised mudelid olid vabalt hingavad, siis nüüdsest suurendab uuele versioonile paigaldatud turbolaadija mootori võimsust madalatel pööretel. Honda VTEC-tehnoloogiale omane ja Type R-i omanike seas kõrgelt hinnatud võimas mootor pakub kõrges pööretevahemikus täiesti erakordset sõiduelamust. Honda arendusosakonna suurprojekti Civic Type R juht Suehiro Hasshi: „Hondal on neli erinevat Type R-i mudelit – Civic, Integra, Accord ja NSX. Selle Honda Civic Type R-i mootor ületab neid kõiki oma puhta jõu, jõumomendi ja mootori reageerivusega." Hasshi-san rõhutas, et auto positiivsed omadused ei piirdu kindlasti vaid kapoti all asuva ülivõimsa mootoriga. Rida tehnilisi uuendusi ja täiustusi muudavad uue Civic Type R-i tõeliseks juhiautoks, mis võib kuulsat H-embleemi auga kanda.

Näiteks on Civic Type R-ile paigaldatud esimesena Honda uus „+R" nupp. Rooli küljel asuva nupu vajutamine käivitab närvekõditavat sõiduelamust pakkuva „+R" režiimi. Jõumomendi agressiivsemale ja jõudluskesksele seadistusele lülitumine parandab mootori reageerimiskiirust. Tundlikumaks muutuv rool ja uus neljapunktiline adaptiivne vedrustussüsteem annavad tulemuseks erakordse juhitavuse. Hasshi selgitab: „Standardrežiimis on Civic Type R erakordselt nobe, nauditava ja sujuva kiirendusega igapäevane sportauto. „+R" nupp toob juhi jaoks esile veelgi dünaamilisema ja jõulisema auto, mis paneb südame väga kiirelt põksuma. Erinevus auto käitumises on tohutu. Režiim „+R" on ekstreemne – auto sobib suurepäraselt ringrajal kasutamiseks ja leiab sportliku sõiduviisi tõeliste hindajate hulgas sooja vastuvõtu."

Honda innovatiivse käsitlusviisi teiseks näiteks on auto uudne „juhttelg". Turbolaadimisega 2,0-liitrise i-VTEC mootori võimsuse edasiandmiseks on Civic Type R-i esivedrustusele lisatud täiendav mehaaniline süsteem, kuhu kuuluvad kaks toetavat „käändtelge". Need vähendavad mootori väändemomendi mõju ja lasevad juhil auto erakordset juhitavust täielikult ära kasutada.
Lisaks on konkreetselt Civic Type R-i jaoks töötatud välja uuenduslik neljapunktiline adaptiivne vedrustussüsteem. Uus süsteem reguleerib esi- ja tagavedrustuse jäikust automaatselt sõidutingimustest lähtuvalt sekundi murdosa jooksul. See võimaldab Civic Type R-il pakkuda mugavat vedrustusjäikust tavasõidul ja muutuda paremat juhitavust nõudval kiirel sõidul jäigaks ja nobedaks.

Kuuekäigulise manuaalkäigukastiga astub Civic Type R oma eelkäijate jälgedes. Arendusmeeskond valis selle lahenduse just sõidunaudingu maksimeerimiseks. Hasshi selgitab: „Manuaalse käigukasti puhul saavad juhid valida just selle käigu, mida hetkel vaja, näiteks lülituda enne kurvi sisenemist viiendalt kolmandale käigule. Kuna uue Civic Type R-i kontseptsiooniks on olla tõeline juhiauto, osutus see parimaks lahenduseks."

Uus Civic Type R on välja töötatud Euroopa autojuhtide eelistusi arvestades. Ühendkuningriigis Swindonis asuvas Honda moodsas tehases valmivad autod jõuavad müügisaalidesse 2015. aastal.

Uusima Honda Civic Type R kontseptsioonautoga tutvumiseks külastage Honda väljapanekut Pariisi autonäitusel Mondial de l'Automobile 2014 (3. hallis). Honda pressikonverents toimub samas kohas neljapäeval, 2. oktoobril kell 16.45.

2014-09 typer front 432x288 2014-09 typer back 432x287

 

Type R-i ajalugu

1992 NSX Type R-i esimene põlvkond (saadaval ainult Jaapanis)
See auto tähistas Type R-i loo algust. Eesmärgiks oli luua auto, mis pakuks erakordset sõiduelamust ja võistlusauto kiirust. NSX Type R-i disainis järgiti F1 võistlusauto kujundust. Tegemist oli ka esimese korraga, kui võeti kasutusele punane Honda embleem ja Championship White kerevärv.

Engine: 3.0L Six-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 280PS / 7,300 rpm
Maximum Torque: 30.0kg • m / 5,400 rpm

1995 First Generation Integra Type R (Available in Japan only)
Engine: 1.8L Four-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 200PS / 8,000 rpm
Maximum Torque: 18.5kg • m / 7,500 rpm

1997 First Generation Civic Type R (Available in Japan only)
Engine: 1.6L Four-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 185PS / 8,200 rpm
Maximum Torque: 16.3kg • m / 7,500 rpm

1998 Integra Type R (Available in Europe and U.S. This was the first Type R model introduced in Europe)
Engine: 1.8L Four-cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 190PS / 8,000 rpm
Maximum Torque: 178 N • m / 7,300 rpm

1999 Accord Type R (Available in Europe only)
Engine: 2.2L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 212PS / 7,200 rpm
Maximum Torque: 215N • m / 6,700 rpm

2001 Second Generation Integra Type R (Available in Japan only)
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 162kW [220PS] / 8,000 rpm
Maximum Torque: 206N • m [21.0kg • m] / 7,000 rpm

2001 Second Generation Civic Type R (First Civic Type R available in Europe)
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 162kW [220PS] / 8,000 rpm
Maximum Torque: 206N • m [21.0kg • m] / 7,000 rpm

European version:
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 200PS / 7,400 rpm
Maximum Torque: 196N • m / 5,900 rpm

2002 Second Generation NSX Type R (Available in Japan only)
Engine: 3.2L 6 cylinder DOHC VTEC
Maximum Output: 206kW [280PS] / 7,300 rpm
Maximum Torque: 304N • m [31.0kg • m] / 5,300 rpm

2007 Third Generation Civic Type R
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 165kW [225PS] / 8,000 rpm
Maximum Torque: 215N • m [21.9kg • m] / 6,100 rpm

2007 Third Generation Civic Type R (European Version)
Engine: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Maximum Output: 148kW [201PS] / 7,800 rpm
Maximum Torque: 193N • m /5,600 rpm

 

 

Civicu mudeliseeria uus disain, uus tehnoloogia ja uus sportversioon

24.09.14

• Uued täiustatud sportlikud välis- ja siselahendused Honda Civicu ja Civic Toureri mudelitele
• Uus Civic Sport, millel on visuaalselt ühiseid jooni tulevase Type R-iga
• Kogu mudelivalikus on kasutusele võetud uus meelelahutus- ja tehnoloogiasüsteem
• Kõikide mudelite puhul on standardina võetud kasutusele aktiivne linnapidurduse süsteem
• Oma klassi parim Civicu 477- ja Toureri 624-liitrine pagasiruum (kui tagaistmed on püstises asendis)

Saabuva Pariisi autonäituse Mondial de l'Automobile 2014 eel on Honda avaldanud mitmeid fotosid ja üksikasju 2015. aasta Civicu mudelisarja ja uue Civicu sportmudeli kohta.

Nii Civicu kui ka Civic Toureri esiosa on saanud uue disainilahenduse, mis annab mudelile sportlikuma ilme. Esiosa ilmestavad uued integreeritud päevasõidutuledega esituled ja hoolikalt viimistletud eesmine põrkeraud. Civicu luukpäraversioon on saanud uue tagumise põrkeraua, külgäärised, musta värvi tagaspoileri ja kombineeritud LED-tagatuled.
Lisaks suurtele muudatustele 2015. aasta mudelite välimuses uuendatakse ka salongi komponente. Võime oodata uusi istmete kattekangaid ja peatugede õmblusi, kroomitud käepidemetega uksepaneele ning musta metallikvärvi juhtpaneeli.
Maitsekad muudatused harmoneeruvad sõidukiklassi suurimat mahutavust pakkuva salongiga, mis toob mudelisarjale kuulsust juba praegu. Civicu 477-liitrine ja Civic Toureri 624-liitrine pagasiruumi mahutavus on jätkuvalt vastavate turusegmentide suurim.

Uues 2015. aasta Civicu mudelisarjas võetakse kasutusele täiesti uus Honda Connect Plus heli- ja teabesüsteem. Honda Connect on sõitmisel mugav ja käepärane. Süsteemi põhiomaduste hulka kuuluvad AM/FM-raadio, internetiraadio, Bluetooth-ühenduvus, veebibrauser, satelliitnavigatsioon ja tahavaate parkimiskaamera.
Süsteem töötab 4.0.4. Androidi operatsioonisüsteemil ja kasutab seitsmetollisel ekraanil juhtimiseks nutitelefonist juba tuntud kokkusurumise, nipsamise ja puudutamise liigutusi.

Uus Civicu sportmudel

Euroopa Civicu mudelisarja on laiendatud uue sportmudeliga Civic Sport. Civicu luukpäraversioonil põhineval 1,6-liitrise 120 hj diiselmootoriga või 1,8-liitrise 142 hj bensiinimootoriga sportmudelil on autoga sama värvi tagaspoiler ja ainult sportmudelil kasutatavad 17-tollised kergmetallveljed. Lisaks on Civic Sporti juures kasutatud tulevase Type R-i disainielemente – madalama iluvõrega eesmist põrkerauda ja salongi musta laepolstrit.

Igale 2015. aasta Civicu seeria mudelile paigaldatakse standardina Honda aktiivne linnapidurduse süsteem. Spetsiaalselt väikesel kiirusel toimuvate õnnetuste vältimiseks või leevendamiseks loodud süsteem kasutab ees laiuva tee skaneerimiseks radartehnoloogiat ja aktiveerib kokkupõrkeohu tuvastamisel pidurid. Süsteem töötab kiirusel alla 30 km/h.

Honda pressikonverents toimub neljapäeval, 2. oktoobril kell 16.45 (CET) Pariisi autonäitusel Mondial de l'Automobile 2014 (3. hallis).

2014-09 civic1 432x288 2014-09 civic3 432x288

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rakveres müüb ja teenindab Citroëni sõidukeid Silberauto Eesti

22.09.14

Citroëni ametlik esindaja Eestis Veho Eesti AS sõlmis 2014. aasta septembris lepingu Silberauto AS-iga, mille kohaselt müüb Silberauto Eesti alates 22. septembrist Lääne-Virumaal Citroëni sõiduautosid ning tarbesõidukeid ja pakub neile volitatud teenindust.

„Mul on väga hea meel, et Silberauto  Eesti Rakvere esinduse mudelivalik laieneb," ütles Silberauto Eesti idaregiooni juht Randel Lipp.
„Nüüdsest saame Lääne-Virumaal pakkuda senisest veelgi laiemat mudelivalikut ning vastu tulla veel suurema hulga klientide soovidele. Citroëni klientidele tähendab see omakorda, et neil on oma lemmikmarki sõidukitega Lääne-Virumaal võimalik tutvuda senisest suuremal müügipinnal."
Lipu sõnul usub ta Citroëni sõidukite edusse Lääne-Virumaal, rõhutades eelkõige seda marki tarbesõidukite valikut ning perspektiivikust.

Citroëni tarbesõidukite valikusse kuuluvad nii väikekaubiku kui mahtuniversaalina saada olev Berlingo, keskmise suurusega tarbesõiduk Jumpy ning suur kaubik Jumper.
Sõiduautode valik ulatub väikeautodest maasturite ning täismõõdus sedaanideni. Citroeni viimaste uudiste hulka kuulub ka ülioriginaalse väljanägemisega C4 Cactus.
22. kuni 26. septembrini leiab Silberauto Eesti Rakvere esinduses aset Citroëni proovisõidunädal – kohal on lai valik Citroëni sõiduautosid ning tarbesõidukeid. Seejuures on paljud sõidukid saadaval eriti soodsate avamishindadega.
Uus esindus asub aadressil Haljala tee 1, Tõrremäe, Rakvere vald.

Vaata uue esinduse kontakte siit! 

2014-09 rakvere keskus

Honda esitleb Pariisi autonäitusel uue Jazzi prototüüpi

17.09.14

• Avalikkusele tutvustatakse Euroopa uue Jazzi prototüüpi
• Uus hoolikalt viimistletud ja moodne välislahendus
• Pikem teljevahe ja keskasetusega kütusepaak muudavad salongi ruumikamaks
• Mitmekülgsed Honda Magic Seats® istmed
• Mugav ja rafineeritud sõiduelamus
• Uus 1,3-liitrine i-VTEC Earth Dreams tehnoloogia mootor

Honda avaldas täna esimesed fotod uuest Jazzi prototüübist, mille esmaesitlus toimub järgmisel kuul Pariisi autonäitusel Mondial de l'Automobile 2014.

Prototüüp annab populaarsele mudelile täiesti uue kerelahenduse, mille moodne ja viimistletud disain vihjab kõnekalt uue mudeli märkimisväärsetele täiustustele. Välismõõtmed on veidi muutunud – 15 mm pikem kere ja 30 mm võrra pikenenud teljevahe muudavad salongi veelgi ruumikamaks.

Honda „väikeste tootesarja" kuuluv kolmanda põlvkonna Euroopa Jazz ehitatakse ettevõtte ülemaailmsele kompaktplatvormile. Autol saab olema keskasetusega kütusepaak nagu olemasoleval mudelil, Civicul ja hiljuti välja tulnud HR-V mudelil. Selline ruumisäästlik lahendus annab kliendi käsutusse universaalsema, praktilisema salongi ja mahukama pagasiruumiga sõiduki.

Ka uusima mudeli puhul jätkatakse mitmekülgsete Honda Magic Seats® istmete kasutamist.

Tänu uuele vedrustussüsteemile peaks uus Jazz pakkuma mugavamat ja rafineeritumat sõiduelamust nii juhile kui ka sõitjatele.

2015. suvel müügile jõudev Euroopa Jazz on uue Earth Dreams tehnoloogia mootori toel varasemast kütusesäästlikum ja suurema jõudlusega. Uue 1,3-liitrise i-VTEC bensiinimootoriga on ühendatud kas kuuekäiguline käsikäigukast (vahetab välja senise viiekäigulise versiooni) või CVT-käigukast.

Lisateavet Honda uue Euroopa Jazzi kohta avaldatakse Honda pressikonverentsil, mis toimub neljapäeval, 2. oktoobril kell 16.45 (CET) Pariisi autonäitusel Mondial de l'Automobile 2014 (3. hallis).

 2014-09 jazz front   2014-09 jazz rear