Honda tutvustab Euroopas esmakordselt oma väikest SUV-i

10.09.14
  • • Autonäitusel Mondial de l'Automobile esitletakse avalikkusele uut Euroopa HR-V prototüüpi
  • • Kupeele sarnane kerelahendus on ühendatud linnamaasturi mitmekülgsuse ja stabiilsusega
  • • Uue HR-V keskpaigutusega kütusepaak muudab kabiini ruumikamaks
  • • Klassi suurimat interjööri kasutavad ära mitmekülgsed Honda Magic Seats® istmed

Honda avaldas esimesed pildid oma väikse linnamaasturi uhiuuest Euroopa versioonist enne selle esmaesitlust, mis toimub järgmisel kuul Pariisi autonäitusel Mondial de l'Automobile 2014. HR-V on Honda uus mudel Euroopa kiirelt kasvavas väikeste linnamaasturite segmendis.

Uue HR-V prototüübi sisekujundus meenutab kupeed, kus teravad ja dünaamilised jooned ühendavad kere saleda ülaosa stabiilse ja toeka alaosaga. Kupeelik elegants on saavutatud ilma sõiduki salongi praktilisust ohverdamata.

HR-V keskossa paigutatud kütusepaak loob üllatavalt ruumika ja kohandatava väikese linnamaasturi salongi. Honda Magic Seats® istmed kasutavad ära saavutatud universaalsust, pakkudes väga erinevaid istmeasendeid koos võimalusega teine istmerida pagasiruumi suurendamiseks täielikult kokku klappida.

Lisateavet uue Euroopa HR-V kohta avaldatakse Honda pressikonverentsil, mis toimub neljapäeval, 2. oktoobril kell 16.45 (CET) autonäitusel Mondial de l'Automobile 2014 (3. hallis).

 

2014-09 hrv front                  2014-09 hrv rear

 

 

 

 

 

 

 

 

Civicu film "Kuum ja külm"

09.09.14

Honda Motor Europe ja sõltumatu reklaamibüroo Wieden + Kennedy London esitlesid uut kampaaniat Civicutele, et näidata Honda pühendumust läbi oma toodete testimise. Kampaania aluseks on idee, et toodete testimiste tase võib olla väga erinev. Valminud film näitab dramaatiliselt, kui kaugele on tootja valmis minema oma sõiduki katsetamisel ekstreemsetes oludes.

Testis on kasutatud spetsiaalselt kontrollitud kliimakambrit Honda tehases Suurbritannias, Swindonis. Euroopas ehitatud autosid (Civic, CR-V ja Jazz) on testitud ekstreemsetes keskonnatingimustes –30°C kuni +80°C temperatuuride juures.

30-sekundiline film, milles külmutatakse ja seejärel kuumutatakse autot päriselt, näitab Civicu testimist ekstreemsetes keskkonnatingimustes – jääkülmast tulikuumani.

Toetudes Google kliendikäitumise uuringutele, mis näitavad kvaliteedi olulisust autovaliku, võrdluse ja soetamise juures, tõstab kampaania esile Civicu ihaldusväärset mainet turvalisuse ja usalduse seisukohalt.

Filmi vaatamiseks kliki siia!