PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Uudised

Honda esitles uut HR-V Sporti, millel on 1,5-liitrine VTEC TURBO mootor

  • HR-V mudeliseeria uus versioon on varustatud 182 hj bensiinimootoriga.
  • Sportvarustusega autole on paigaldatud suurepäraste tööomadustega täiustatud amortisaatorid.
  • Sõidukile on lisatud mustade elementidega stiilipakett Sport ja 18-tollised valuveljed. 

Honda avalikustas uue varustustaseme, HR-V Sport üksikasjad. Tegemist on 2019. aasta mudeli erilise varustustasemega, mis lisab sõidukile 1,5-liitrise VTEC TURBO bensiinimootori ning ka šassii ja vedrustuse dünaamilised täiendused. HR-V Sporti ilmestavad 2019. aasta standardse HR-V uuendatud väliskujundus ja salongitäiustused ning lisaks on saadaval kohandatavad disainielemendid. 

Uue HR-V Sport 1,5-liitrist VTEC TURBO mootorit kasutati esimest korda uusima põlvkonna Honda Civicus. Jõuline neljasilindriline mootor tõhustab 2019. aasta HR-V sõiduomadusi. Mootori tippvõimsus on 182 hj (134 kW) pööretel 5500 p/min 6-käigulise manuaalkäigukasti korral ja pööretel 6000 p/min CVT-käigukasti korral. Standardvarustusse kuulub 6-käiguline manuaalkäigukast (6MT) ja maksimaalne pöördemoment 240 Nm saavutatakse vahemikus 1900–5000 p/min. Lisavarustusse kuuluva CVT-ga saavutatakse 220 Nm vahemikus 1700–5500 p/min.

Honda töötas HR-V uue varustustaseme Sport välja ostjatele, kes soovivad väikse kompaktse linnamaasturiga nautida dünaamilisemat sõiduelamust. Paketi eesmärk on pakkuda optimaalset tasakaalu kere jäikuse, vedrustuse ja roolitunnetuse vahel, mistõttu lisati HR-V Sport`ile spetsiaalsed "Performance Damper" tehnoloogia kohandatud amortisaatorid. See amortisaatorisüsteem hoiab auto kurvides madalamal, suurendab äkilistel rajavahetustel stabiilsust ja vähendab ebaühtlastel teedel vibratsiooni.

Rooliseadistus on mudeli jaoks ainulaadne, kuna selles kasutatakse muutuva ülekandearvu ja elektrilise roolivõimendiga hammaslattsüsteemi, mida täiendab Honda sõiduabitehnoloogia Agile Handling Assist. See tagab stabiilse reageeringu tsentris olevates ja tsentrilähedastes roolinurkades ning sujuvama reageeringu tsentrist väljas olevates roolinurkades. 

Elegantse väliskujunduse uuenduste hulka kuulub Honda katkematu tiiva ilme uus tõlgendus, mis on saavutatud läikivmusta kroompaneeliga, mis asendab 2019. aasta standardse HR-V tumendatud kroomi. Esivõre ehisele on lisatud eksklusiivne must kärjemuster, mis kandub edasi udutulede ümbristeks. 

HR-V Sport`ile on lisatud sportlikud musta värvi kujunduselemendid, nagu õhuke eesmine splitter, küljespoilerid, rattakoopaliistud ja jõulisem tagumine põrkeraud. Sportvarustusse kuuluvad ka musta värvi küljepeeglikatted, kaks väljalasketoru ja 18-tollised ainulaadse kujundusega valuveljed.

Varustusse kuuluvad LED-esituled, mis koosnevad kaug- ja lähituledest, LED-suunatuledest ja LED-päevasõidutuledest. Taga peegeldab üle tagaluugi jooksev must kroomitud ehis esiosa viimistlust ning tagatuledele on lisatud tumeda suitsu efekt ja mustad sisemised ribad, mis kuuluvad ka 2019. aasta standardse HR-V juurde.
Standardselt 2019. aasta HR-V-lt on üle võetud uus juhi- ja kõrvaliste, mille istmepadi ja seljatugi pakuvad paremat tuge.  Dünaamilist stiili ja sportlikkust rõhutavad veelgi eksklusiivsed musta ja tumepunasega istmed ning must lagi. 

2019. mudeliaasta Honda HR-V varustustaseme Sport tootmine algab 2019. aasta jaanuaris, esimesed tarned klientidele toimuvad 2019. aasta kevadel.

29.11.2018

Rent